Sektor IV

SektorIV.ch schafft für alli Kurvefans e neui Plattform und büütet die aktuellste Infos direkt us dä Kurve. Mit dä neue Homepage vereinigemer zum eine die verschiedenste bestehende Informationskanäl und reagiered zum andere uf d Entwicklig vo dä IG GC Züri. Letzteri hät sich i de erschte Jahre vo ihrem Entstehe tatchräftig und erfolgrich für en verbindliche Dialog zwüsched allne GC-Fans und em offizielle Verein ihgsetzt. Das Ziel isch erreicht. Scho sit Jahre sind Kurveexponente i zahlriche Vorgäng vom Verein ihbunde und wärded dementsprechend au ernst gno. Glichzitig wärded scho sit längerem diversi Kurveufgabe wie s Organisiere vom Extrazug, s Littering ufm Hardturm, Fanahläss und vieles meh vo Kurveexponente und de Gruppierige übernoh. Es isch drum ah dä Ziit gsi, für genau die Lüüt es Sprachrohr und e Informations-Plattform z erschaffe.

Quelle: sektoriv.ch